zhaoliqing

摄影、音乐、绘画...是相通的。
When I Dream - Carol Kidd

《When I Dream》歌词 - Carol Kidd

When I Dream - Carol Kidd
I could build the mansion
我可以盖一栋别墅 
that is higher than the dreams
盖得比树还高 
I could have all the gifts I want
我想要多少礼物就有多少礼物 
and never ask please
不用管它们从何而来 
I could fly to Paris. 
我可以飞到巴黎去 
It's at my beck and call, 
想做什么就做什么 
Why do I live my life alone
为什么我的生活如此孤独 
With nothing at all
现实中却一无所有 
But when I dream, I dream of you, 
但是,当我做梦的时候,我梦见了你 
Maybe someday you will come true. 
也许有一天你会出现 
When I dream, I dream of you
当我做梦的时候,我梦见了你 
Maybe someday you will come true
也许有一天你会出现 
I can be the singer
我可能是歌手 
or the clown in any role
又或者是倦缩在每个角落的小丑 
I can call up someone
我可能会想起某个人 
to take me to the moon
希望他把我带到月亮上去 
I can put my makeup on
我只需薄施粉黛 
and drive the man insane
就会让男人为之疯狂 
I can go to bed alone
我可以香闺独处 
and never know his name
而不屑知道他的名字 
But when I dream, 
但是,当我做梦的时候 
I dream of you
我梦见了你 
Maybe someday you will come true
也许有一天你会出现 
When I dream, I dream of you
当我做梦的时候,我梦见了你 
Maybe someday you will come true
也许有一天你会出现 


评论

热度(5)